четвер, 13 червня 2013 р.

рефлексія Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яку роль я повинна виконувати під час роботи над проектом.       
Готуючись до уроку за методом проектів, учитель має чітко усвідомлювати, який проект  він запропонує створити дітям. Він має виходити за межі  математики, поєднувати її з іншими науками(історією, мовою,тощо)мистецтвом, загальнолюдськими цінностями.                                                                                   Роботу слід починати з постановки проблеми, так званого ключового питання, яке становить суть проекту .Його формулює учитель. Ключове питання, маючи всеосяжний, стимулюючий характер, розвиває сутність математики, пов"язує її з життям. Після цього вчитель ставить перед учнями завдання щодо матеріального вираження майбутніх створених ними проектів (відеофільмів,низка заходів,Веб-сторінка тощо). Для організації продуктивної пошукової роботи учнів  учитель має розробити тематичні питання, відповіді на які мають містити додаткову  інформацію,висновки,узагальнення тощо.                                                                                      Після виконання  завдання учні звітують про результати - відбувається активне обговорення аспектів  тематичних питань,підсумовуються проміжні результати роботи над проектом. Дуже важливо створити умови,щоб у школярів виникло враження, ніби вони без сторонньої  допомоги знаходять правильні шлях, .щоб вони говорили не те, що, на їх думку,від них хочуть почути, а те, що справді продиктовано їхніми світоглядними

позиціями. Створюючи проекти,учні усвідомлюють особистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар