Цей
модуль допоміг мені зробити висновок, незважаючи на те ,що підготока та
здійснення проекту вимагають вагомих зусиль з боку учасників,але це -один з
найяскравіших прикладів педагогіки співробітництва, яка дає змогу досягти
ефективних результатів у навчально-виховному процесі.Мабуть, тому, що за
нинішніх умов учитель усе більше є організатором самостійної пізнавальної діяльностіучнів, компетентним
консультантом і помічником. Все це втілюється у методі проектів,який сприяє
активізації пізнавальнох діяльностіучнів, дає можливість здійснити організовану
пошукову, дослідницьку діяльність на основі спільнох праці учнів і вчителів,що
вимагаєвідповідних навичок і вмін, а саме:
-уміння самостійно отримувати знання;
-орієнтації в інформаційному просторі;
-критичного мислення;
-дослідницької
роботи;
-самостійного конструювання знань;
-аналізу
отриманої інформації;
-самостійного висунення гіпотези;
-уміння
приймати рішення щодо напряму та способів вирішення проблеми
Ці
навички не з"являються у дитини від народження, їх необхідно формувати та розвивати. Створюючи проекти, діти свідомо пов"язуюють своє життя з життям
суспільства в реаліях сьогодення, заохочує розвивати власну
особистість, пристосовуючи до його вимог.
Немає коментарів:
Дописати коментар